Velkommen til oss

Vi tror trygge barn leker mer, utforsker mer og lærer mer! Dette preger i stor grad vår utforming og praksis, som bokstavelig talt består av små avdelingsbarnehager.

Små barnehager As består av 4 barnehager i Haugesund kommune og 2 barnehager i Karmøy kommune.

I Haugesund har vi 1 avdeling på Brakahaug som åpnet i 2001, en avdeling på Risøy som åpnet i 2007, En avdeling i Sentrum som åpnet i 2016, og en avdeling på Røvær som åpnet i 2017

På Karmøy har vi en avdeling på Torvastad som åpnet i 2009, og en avdeling i Viken som åpnet i 2010.

Avdelingene har fysisk avstand mellom seg, men vi bruker mye tid sammen, disponerer bil og buss, har egen lavvo i Bjørgene på Torvastad, bruker nærmiljøet flittig.

Vi ønsker å ha et tilbud til barn og foreldre som ønsker å ha barna i mindre enheter. Fokuset vårt er å gi trygghet og nærhet i gode omgivelser.

(Hjemme siden er under utarbeidelse, og vil bli fortløpende oppdatert)